Home / 0
Ładowanie Wydarzenia
03 Październik piątek

Strategia podejmowania decyzji biznesowych – SPDB

03 października 2019, 09:00 - 04 października 2019, 17:00
Warszawa, Polska

Pierwsze otwarte szkolenie prowadzone przez byłego Oficera GROM
i Członka Zarządu najlepszych firm.

Strategia podejmowania efektywnych decyzji biznesowych
w oparciu o dane i fakty
.

ZARZĄDZANIE TO PODEJMOWANIE DECYZJI.

OD JAKOŚCI DECYZJI ZALEŻĄ WYNIKI FIRMY, JEJ SUKCES LUB PORAŻKA.

DOBRE FIRMY OD SŁABYCH RÓŻNIĄ SIĘ JAKOŚCIĄ DECYZJI JAKIE PODEJMUJĄ ZARZĄDZAJĄCY
I JAKOŚCIĄ ICH WDROŻENIA.

Właściciele firm, Prezesi, Członkowie Zarządów i Menadżerowie funkcyjni w organizacjach od czasu do czasu, zazwyczaj raz do roku projektują lub odświeżają strategię firmy najczęściej w postaci biznes planu na kolejny rok lub kilka kolejnych lat.

Poza tymi formalnymi procesami, zarządzający biznesem nie zawsze zdają sobie sprawę, że większość z nich podejmuje decyzje Strategiczne o wiele częściej niż raz do roku.

Strategiczne lub po prostu Kluczowe decyzje to wszystkie te, które wprowadzają zmianę do codziennej rutyny, którą organizacja zarządza.

Kluczowa zmiana oznacza, że firma poniesie inwestycje i będzie potrzebowała zasobów ludzkich, materialnych i intelektualnych, aby rozpocząć nową działalność lub zmienić dotychczasową często już nieefektywną, nie dającą spodziewanych wyników.

Takich decyzji w każdej firmie podejmuje się dużo więcej niż się wszystkim zarządzającym Menadżerom wydaje.

Podejmując kluczowe decyzje podejmujemy ryzyko. Ryzyko finansowe dla firmy związane z inwestowaniem w niepewne I nowe dla firmy działanie.

Decyzja strategiczna oznacza inwestycje w przyszłe, oczekiwane wyniki.

Ponad 90% firm podejmuje kluczowe decyzje w oparciu o wyczucie, przekonanie, tzw. „znajomość branży”, najczęściej na bazie szczątkowych i niesprawdzonych danych, przy braku danych lub po prostu w oparciu o opinie czy własne wyobrażenie.

Rezultat takich decyzji to najczęściej strata inwestycji lub brak oczekiwanych wyników, zamieszanie w firmie, frustracja
z powodu braku wyników i nie planowana rotacja pracowników.

A jak większość Menadżerów z doświadczeniem już wie: zawsze pierwsi odchodzą najlepsi pracownicy. Zdarza się, że tak podejmowane decyzje przynoszą wyniki. Udaje się to w mniej niż 5% decyzji podjętych metodą „tak mi się wydaje”.

Szczegóły
Start: Październik 3 @ 09:00
Koniec: Październik 4 @ 17:00
Koszt: 4370zł netto
Wydarzenie CategoriesSzkolenia, Szkolenie otwarte
Strona internetowa: trueleader.pl
Miejsce
Venue Name: Warszawa
Address: Polska
Organizator
Organizer Name: True Leader
Telefon: +48 885-842-007
Email:
Strona internetowa: https://trueleader.pl

Zapisz się na wydarzenie

Regulamin rekrutacji i realizacji szkoleń