PATRYK ADAMCZYK

Dyrektor marketingu strategicznego Grupy Absolvent, znajdującej się na piątym miejscu listy najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej według rankingu Deloitte. W ostatnich latach jako brand manager segmentu video w Grupie Onet-RAS Polska odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, realizację kampanii 360 m.in. dla programów Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Pauliny Młynarskiej oraz transmisji live z Open’er Festiwal w Gdyni, manager projektu pierwszej internetowej ramówki w Polsce.

Doświadczenie w obszarze marketingu zdobywał m.in. w jednej z największych na świecie firm kosmetycznych Johnson & Johnson, gdzie odpowiadał za budowanie wizerunku i komunikacji dla takich marek jak Neutrogena, Listerine, Le petit marseillais czy Johnson’s Baby w Europie Środkowo – Wschodniej i krajach bałtyckich.

Pełnił również rolę lidera projektu HR One CEE w ramach realizacji uspójnienia polityki zarządzania zasobami ludzkimi i wizerunku firmy w siedmiu krajach UE.

Posiada bogate doświadczenie w planowaniu kampanii zarówno standardowych (ATL i BTL), jak i niestandardowych (Social Media, Ambient, Event).

Autor tekstów reklamowych, scenariuszy spotów kinowych, telewizyjnych oraz radiowych.
Koordynator i pomysłodawca sesji zdjęciowych dla obsad polskich seriali oraz dziennikarzy i publicystów.

Prowadzi warsztaty z obszaru nowych mediów, zarządzania komunikacją i wizerunkiem. Mentoruje biznesom przy budowaniu strategii marketingowej oraz unikalnej propozycji marki.

Socials

Leave a Reply