Nasz zespół

WOJCIECH „Wery” WERESZKO

Twórca i właściciel True Leader Wojciech Wereszko, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza, przywódca, praktyk w zakresie planowania i motywowania. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Oficerskiej im. T. Kościuszki we Wrocławiu, kierunku Dowodzenie Pododdziałami oraz Politechniki Gdańskiej Wydziału Zarządzania i Ekonomii na kierunku Zarządzanie Systemami Produkcyjnymi, ukończył także studia podyplomowe na Wydziale Oceanotechniki i Okrętownictwa PG.

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania ludźmi oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi. Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując
i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.

Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM.

Obecne zainteresowania koncentruje na obszarach związanych z przywództwem, w tym budowaniu efektywnych zespołów zadaniowo – projektowych (z wykorzystaniem metodologii FRIS i Facet5), zarządzaniem i oceną ryzyka w projektach i programach, budowaniem długofalowych strategii biznesowych, zarządzaniem procesami produkcyjnymi oraz wsparciem procesów HR oraz mentoringiem i coachingiem kadry zarządzającej.

Jest certyfikowanym trenerem: „FRIS – Style myślenia”, akredytowanym konsultantem metodologii „Facet5”, certyfikowanym praktykiem metody „The Coaching Maps” oraz „Trenerem biznesu” Akademii SET. Posiada certyfikaty w zakresie zarządzania projektami Prince 2 i programami MSP, zmianą biznesową Change Managment oraz zarządzania ryzykiem M_o_R APMG International.

KRZYSZTOF BAZYL

Trener biznesu, manager, coach i mentor. Partner merytoryczny Center of Excellence Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowca akademicki m.in. na kierunkach podyplomowych i MBA. Jego doświadczenie biznesowe to ponad 20 lat zarządzania ludźmi, procesami i projektami w największych, międzynarodowych firmach sektora FMCG oraz B2B, między innymi w Coca-Cola, Kraft Foods (Mondelez), McBride. Zdobywał wiedzę pracując w różnych obszarach organizacji, największą część przeznaczając na zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem, do odpowiedzialności członka zarządu.

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w prowadzeniu treningów i warsztatów z zakresu zarządzania zespołem, budowania strategii firmy i modeli sprzedaży, zarządzania procesami sprzedaży i kluczowymi klientami, a także z obszarów efektywności osobistej i zarządzania talentami.

Blisko 10 lat zajmuje się mentoringiem i coachingiem kadry menedżerskiej poszukującej rozwiązań biznesowych oraz inspiracji. Od 2012 prowadzi także life coaching dla kadry zarządzającej. Jest certyfikowanym: trenerem FRIS, Coachem metodą Zen Coachingu, absolwentem prestiżowych szkoleń Steps przygotowujących do budowania strategii firm i zarządzania organizacjami.

PATRYK ADAMCZYK

Dyrektor marketingu strategicznego Grupy Absolvent, znajdującej się na piątym miejscu listy najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej według rankingu Deloitte. W ostatnich latach jako brand manager segmentu video w Grupie Onet-RAS Polska odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, realizację kampanii 360 m.in. dla programów Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Pauliny Młynarskiej oraz transmisji live z Open’er Festiwal w Gdyni, manager projektu pierwszej internetowej ramówki w Polsce.

Doświadczenie w obszarze marketingu zdobywał m.in. w jednej z największych na świecie firm kosmetycznych Johnson & Johnson, gdzie odpowiadał za budowanie wizerunku i komunikacji dla takich marek jak Neutrogena, Listerine, Le petit marseillais czy Johnson’s Baby w Europie Środkowo – Wschodniej i krajach bałtyckich.

Pełnił również rolę lidera projektu HR One CEE w ramach realizacji uspójnienia polityki zarządzania zasobami ludzkimi i wizerunku firmy w siedmiu krajach UE.

Posiada bogate doświadczenie w planowaniu kampanii zarówno standardowych (ATL i BTL), jak i niestandardowych (Social Media, Ambient, Event).

Autor tekstów reklamowych, scenariuszy spotów kinowych, telewizyjnych oraz radiowych.
Koordynator i pomysłodawca sesji zdjęciowych dla obsad polskich seriali oraz dziennikarzy i publicystów.

Prowadzi warsztaty z obszaru nowych mediów, zarządzania komunikacją i wizerunkiem. Mentoruje biznesom przy budowaniu strategii marketingowej oraz unikalnej propozycji marki.

Certyfikaty

Make your teams more productive, deliver lightning-fast, and more.

TCM Practitioner
FRIS TRENER
Top 3
Best Training 2014

Zaufali Nam